Stránky

nedeľa, januára 30, 2011

Fairytale.. positive or negative?

Oba laky nájdete aj v predchádzajúcom príspevku, je to - ten svetlejší je Welcome to Wonderland, ten tmavší je Fairy Berry.
Oba sú krásne, nanášajú sa výborne, schnú ozaj rozprávkovo.
WtW potrebuje minimálne tri vrstvy, FB stačia dve.. ale tri sú krajšie.. :o)

Mala som chuť tieto dva krásne laky neoddeliť a nejak ich skombinovať. Rozhodla som sa pre verziu pozitív - negatív. Pre mňa je pozitívna tá, v ktorej dominuje fiary berry.















Vy ste na tom ako, pozitívne či negatívne?

5 komentárov:

  1. Mně se líbí oba, ale úplně nejvíc fotka s pejskem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za komenty! :)

    Aj mne ten tmavší nejak viac sadol, musím sa priznať..
    A pejsek je môj mazlík, miláčik! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krááásne si to nakombinovala! Páčia sa mi oba.
    A ten hafánek je rozkošnýýý!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za kompliment.. pre seba aj pre Nutelku.. len neviem či ju mám toľko chváliť.. nech sa nenamyslí.. :)

    OdpovedaťOdstrániť