Stránky

sobota, februára 05, 2011

Barry M double

Boli časy, keď moje nechty ešte nevyzerali ako keby som vlastnoručne postavila čínsky múr a pochovala všetkých egyptských faraónov..

A ja sa tak nejak nádejám, že sa vrátia... :)

A vtedy vyzerali s lakmi Berry M takto:




A ešte s popraskančekom na vrchu..
Niekomu tam možno bude chýbať top coat, ale mne sa práve páči ten kontrast lesklého a matného laku..







4 komentáre:

  1. Moc hezké! Ten praskající lak má sice dost odpůrců, ale mně se líbí :-) Jen moc nemusím černou, tak se těším na ty barevné od China Glaze :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa práskavé tiež páčia. Kúpila som si fialový od Pupy. A tá svietivá ružová s čiernou vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prave som si objednala Barry M 'Instant Nail Effects' a neviem sa ho dockat.. vyzera to uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za milé komentáre! :)

    Tieto fotky vznikli niekedy v novembri, vtedy som dostala Instant Berry M, myslím, že to bola taká.. prvá praskajúca lastovička.. (to nie dosť drsne, čo?? :o))

    Ja by som si priala takú.. výraznú modrú na fialové nechty.. môcť vyskúšať.. To sú moje dve zamilované farby.. :)

    OdpovedaťOdstrániť