Stránky

nedeľa, januára 15, 2012

NAIL FAIL

To bolo tak.. Jedného dňa som sa opýtala drahého aký lak si mám dať.. Proste mi chýbala inšpirácia alebo čo.. No a on povedal - žltý, žltý som na tebe ešte nevidel. A mal pravdu, žltý som sám o sebe ešte nikdy na nechtoch nemala. No a neomylne som si vybrala hneď ten najotrasnejší aký som len mohla!!! AVON - Sunshine.
No.
Možno niekomu sa hodí, ale ja to rozhodne nie som. K môjmu  zľahka mŕtvolnému tónu pleti sa hodil asi ako rybe bicykel. A navyše - je to hrozný zákerák, potvora jedna žltá, farbí nechty ako besný!! No jedným som si istá: na moje drápky sa už nedostane ani omylom!

Keďže sa ma tragicky nehodil a nepáčil ale zároveň sa mi ukrutne nechcelo dávať si ho dole, snažila som sa to zachrániť pridaním niečoho trblietavého - tým sa predsa nedá pokaziť nič, však áno!


Traja mušketieri: potvora AVON, ELF Golden Godess a ChG Treasure Chest.


Detail na holotrblietky v zlatej bohyni


Bling bling! :)








Tieto odlesky boli jediným pozitívom celého tohto epického nechtového omylu.


Nuž čo, nie je každý deň nedeľa. Aj keď dnes áno.. :) Tak si ešte užite jej zvyšok. Ja idem zajtra po prvý krát do novej práce, tak sa idem psychicky zoceliť a urobiť si nejaké pekné, nude nechty.

Majte sa krásne! :)



5 komentárov:

  1. Ten výsledek s třpytkami se mi moc líbí! Škoda, že ten žlutý lak je tak špatný, mě v poslední době Avon laky většinou mile překvapily.
    Držím pěsti, ať se ti v nové práci líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuha ozaj daka divna zlta... :D...a drzim palce v novej robotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @ Viennettka: no ja som ostala tiez prekvapena, s avonovymi lakmi mam v podstate len dobre skusenosti - pokial to nie su prave take tie co nekryju - ale tento im skratka nevysiel... Trblietky boli jedina zachrana.. :)
    a dakujem, dufam ze vsetko bude ok.. :)

    @Marta: nooo, ne by asi sla viacej taka tak my yellow fellow od essence.. uvidime.. :) a dakujem moc za palce, budu sa mi hodit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechci být ošklivá, ale podle mě ani ty krásné třpytky to nezachránily, ten výsledek mi přijde šíleně pouťový a ošklivý..ale já tak celkově žlutou na nehtech nemusím, sluší podle mě opravdu jen hodně málo komu.
      Doufám, že to v práci dopadlo dobře;-)

      Odstrániť
    2. Dejnicka, ten lak si nic ine ani nezasluzi, na taku mrchu clovek nemoze byt dost osklivy!! :))) veru.. ani tie trblietky to nezresuscitovali, skor ked sa na to spatne pozriem - skoda trblietok.. tak no.. ak nic ine, dufam ze tento post posluzi aspon ako mala vystraha pre ostatne holky.. :)

      Odstrániť