Stránky

nedeľa, februára 26, 2012

Sunny days = time for holo polishes!

Pekný večer vospolok! :) Ako ste strávili víkend? Aj vám sa zdá že vždy tie dva dni ubehnú nejak neprístojne rýchlo?

Dnes som sa rozhodla využiť občasné slnečné lúče ktoré nám dovolia nádejať sa že jar už nie je veľmi ďaleko a že sa môžme tešiť na štedrú nádielku slnečných lúčov.

Lak: Gabrini holographic č. 26
Lakovala som dve vrstvy, ktorí kryli dostatočne a schli, ako väčšina holografických lakov, co by dup. Výsledok som fixovala jednou vrstvou nadlaku Essence, better than gel nails top sealer.

A potom som už len ochkala nad tou nádherou. Ako by povedal Kolja, krasata kakája!

P.S.: Ospravdelňujem sa za kvantum fotiek, ale ak ste sa niekedy snažili zachytiť holografický efekt laku, viete že je to dosť náročná záležitosť. :)






























9 komentárov:

  1. Tak tento je úplne úžasný! Ružový holograf ešte nemám, mala by som sa po niečom podobnom poobzerať ;-)
    A s Martou ste sa dnes veľmi pekne zhodli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, aj som jej to pisla do komentov! :) tento je z wexy, asi za 1.75, cize - chod do toho!! :) inak, moj je to tiez jediny ruzovy.. fialovy mam ten co ty zas, wild @ heart, CC.. :)

      Odstrániť
  2. oooo peknyy :) aj ked to cislovanie mas ty dake divne pretoze tento ma mat tusim cislo 217 :D ale moj sa mi viacej paci, ale urcite by som sla aj do tohto :))...ale najlepsie na tom je ze taka lacnota a take super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, ja som tam mala taku malu nalepku s cislicou 26 a kedze som nikde ine cislo nenasla, vychadzala som z tohto.. :) Mne sa velmi paci tento moj, taky telovo-sivo-nude mam OMG od China Glaze a jeden Dermacol mineral power, ale ruzovy holograf, och och.. a ako hovoris, ta cena... no nemiluj ho! :)

      Odstrániť
  3. jj, vím jak se holografy blbě fotí, takže koukám, že se ti to náhodou povedlo dost dobře;-) A taky koukám, že tento lak může směle konkurovat svým dražším bráškům...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznacne moze, aj co sa tyka kvality a vydrze, nie je na tom o nic horsie ako napr. OMG od China Glaze.. preto je tych fotiek taka spusta, aby bolo vidno ake krasne a roznorode odlesky hadze, krasavec! :)

      Odstrániť
  4. (: ten lak je strašne pekný, a dúfam že aj ten si pôjdem kúpiť na jar

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verim ze ano, ved za necele dve eura by to mohlo ist, hm? :) a viem ze na stranke ich ma wexa.sk uz pomere dlho..

      Odstrániť
  5. ja som mala strieborný holografický lenže mi zhustol a ja som tam doliala odlakovača a na druhú deň pozerám a zhnedol a vyzeral ako karamel, tento je krásny

    OdpovedaťOdstrániť