Stránky

pondelok, apríla 30, 2012

..keď mandarínka dostane osýpky

.. vyzerá to asi tak ako uvidíte na fotkách na konci môjho dnešného článku.
Napred niečo k laku ktorý slúži ako podklad pre ten asi najjednoduchší a súčasne veľmi slušivý nail art vôbec.
Tým lakom je oranžová Pupa M003, a keď poviem oranžová, myslím ECHT oranžová! Nanášala sa veľmi príjemne, krásne kryla v jednej hrubšej vrstve a výdrž bola takisto slušná. Neviem ako vy, ale ja som zatiaľ nebola žiadnym Pupa lakom sklamaná.






                                                  





Zdobenie je asi zjavné - nabodkovala som veľké červené bodky, do nich menšie červené a navrch malinké zlaté.
Ďalšia krásna, žiarivá a optimistická farbička. :)
Čo na ňu, prípadne na zdobenie, hovoríte vy?

17 komentárov:

  1. je to velmi pekne :) take zive... super sa to hodi na jar :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky Domi, aj mne sa to zdá také žiarivé, optimistické. :)

      Odstrániť
  2. Samotná mě moc nezaujala, ale zdobení jí dodalo šťávu;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .. ako pekná je tá farba, ale s tým zdobením je to predsa len krajšie, aj podľa mňa.. :)

      Odstrániť
  3. Přesně, se zdobením je to hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. opäť krásne! :) to zdobenie sa ti podarilo ;) juj! a ja chcem takéto nechtíky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jaka som bola zvedava na koniec a lez som sa k nemu dopracovala :D:D..a ja si hovorim ze to ako si spravila tie kruhy :-O a docitam sa ze to su bodky v bodkach, ej prefikana si :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD Takto som ta ja drzala v napati?? :DDD Tak som rada ze sa ti zdobenie paci! :)

      Odstrániť
  6. sú naozaj krásne! inšpiruješ ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuem Michelle, to je velka pocta a uznanie! :) Vazim si to. :)

      Odstrániť
  7. nemám rada oranžovú :-/ ale zdobenie je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. OMG! I love the circles you added! Makes the polish pop even more!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I'm glad you like it! This polish was just the perfect base for nail art, even if the circles are not really a nail art.. :)))))

      Odstrániť
  9. I like this nail polish,its very briliant and orange colos is fantastic for summer

    OdpovedaťOdstrániť