Stránky

piatok, januára 28, 2011

Dokonalý súlad

Jedného neskorého letného dňa som si v rámci obednej pauzy urobila výlet do centra mesta a v New Yorkeri na Obchodnej v Bratislave som si zakúpila dlhorukávové tričko príjemnej, olivovozelenej farby..

V nedeľu som sa napriek svojej averzii k obchodným centrám musela odhodlať ísť si zakúpiť nejaký zvršok na spodnú polovicu svojho tela a ako som tak stála v HM pri pokladni, nemohla som obísť štender s lakmi..

No.. fotky všetkých nedeľných úlovkov prídu tiež, ale..

...aha aha, čo som ja našla a AKO SA TO HODÍ!!! Som zistila až doma a ešte stále sa z toho teším.. :)



Aj vás dokážu takéto veci nadchnúť?
Mňa úúúúpne.. :)

P.S.: chýýýbali ste mi!!! :o)

4 komentáre:

  1. Perfektní trefa, fakt to krásně ladí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ĎAKUJEM!

    Aaaaa ešte so k tomu mala taký masívny mosadzný prsteň a mosadznú sponu do vlasov v nazelenkavom odtieni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jupíííí, konečně nový post! Já si na tuhle sladěnost taky hodně potrpím, ale znám i lidi, kterým to neskutečně leze na nervy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak... mne by zas utrhlo očné bulvy keby som musela mať napríklad... červený sveter a k tomu ružový lak..
    NO
    WAY! :)

    A budú ďalšie posty.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť