Stránky

streda, januára 11, 2012

Ako sviatkovali moje nechty

Viem že idem s krížkom po funuse, ale zas.. Radšej neskoro ako nikdy... No nie?

Len krátka spomienka na vianočné manikúry.









A tak dám ešte pár bonusových.. prvé mačacie Vianoce u nás doma.. :)




To čo má za uši??? :D

Tak dúfam že ste si aj vy spomenuli na nedávno minulé sviatky a trocha sa pobavili na opiciach.
Majte krááááásny deň! :)

3 komentáre:

  1. stromčeeeeek :) podla mna sa ti velmi podaril a ty si ho tak hanila vtedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, jsi veliká šikulka, nádherné vánoční nehty, kéž bych to taky tak uměla;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @ Matrushka: no ja som uz raz taka, velmi sebakriticka.. :) ale tesim sa ze sa paci! :)

    @Dejnicka: no tie motivy su zlahka infantilne a urcite sa to da urobit aj krajsie, ale ja to lepsie asi nedokazem, navyse nemam nastroje, vsetko som robila stetcom na ocne linky.. :) Dakujem za pochvalu, moc si ju cenim! :) :*

    OdpovedaťOdstrániť