Stránky

utorok, októbra 19, 2010

Dnes jedna starinka :)

Trošička som zalovila v zákutiach môjho archívu a našla jednu fotku z tohtoročného leta. :)
Chcela som vám pôvodne predviesť jednu podľa mňa nádheru, ktorá mi práve zdobí ruky, ale technika sa spriahla proti mne.. :)) Tak snáď zajtra.. 
Veľmi sa mi páči tá kombinácia sýto cyklámenovo-fialkovej so striebornou, aj keď mi je jasné že línie vyzerajú tak... "trocha" opilecky.. :))) Robila som ich voľnou rukou, bez lepiacej pásky či štítkov.

Ako sa to pozdáva vám, viete si predstaviť takú farebnú kombináciu na sebe?



Ešte jednu vec  - mám strašnú radosť zo všetkých vašich pozitívnych ohlasov, priznám sa že som do toho išla s dosť malou dušičkou, či vôbec niekoho zaujmem, veď.. nechtových blogov je TOĽKO a na úplne inej úrovni ako je ten môj. Preto si o to viac vážim každý váš klik, o komentároch ani nehovorím. :)

Sľubujem že sa budem snažiť sa zlepšovať, možno občas pridám aj nie nechtový príspevok, dúfam, že mi to odpustíte. ;)

Želám pekný večer všetkým posadnutým! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára