Stránky

utorok, októbra 26, 2010

Fialový drahokam


Tento fešák - Saphire in the Snow od OPI - je mojím vlastníctvom už asi mesiac, ale prvý krát som si ho nalakovala až teraz. AKO som to mohla tak dlho vydržať fakt že netuším, ale je to tak!!


Je to krásna, krásna, krásna vampy gélová fialka, strašne sa mi páči odtieň, lesklý finish a dobré schnutie, ale úplne najlepšie je, že (niekomu) stačí jedna vrstva na úplné krytie, ja mám na fotkách dve. Keď tak nad tým rozmýšľam, myslím že som ešte nikdy nemala žiadneho farebného laku iba jednu vrstvu. :) O štetci písať nebudem, myslím že o OPI sa v tomto kontexte toho popísalo už asi aj zbytočne veľa - áno, je široký! :)))


Viem, že to nie je žiadna "horúca" novinka a bol už swatchovaný asi všade :))), ale.. keď a.) je taký krásny a b.) mám z neho strašnú radosť, o ktorú sa chcem s vami podeliť. 

Priznám sa že laky značiek ako OPI, China Glaze a pod. sú u mňa skôr ojedinelé (a nie zanedbateľné) investície, ale neľutujem ani cent za tento zafírček! :) A do mesiaca tu asi budeme mať aj nejaký ten "snow", takže.. :)


4 komentáre:

  1. Ten mám taky a ne moc dlouho, díky Day! Už se těším, až ho nalakuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je faaakt krasny, na akomkolvek svetle a dost toho vydrzi, takze sa mas na co tesit.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gorgeous polish! Your nails look great :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thank you Amy!!! :)Your blog is awesome, i just started to follow you! :)

    OdpovedaťOdstrániť