Stránky

nedeľa, novembra 21, 2010

ChG Xmas 2010 : Mummy Kissing Santa

Tento lak mi padol z celej tohtoročnej vianočnej kolekcie od China Glaze do očí asi ako prvý, aj keď sa nedá povedať, že by jeho farba bola nejak úžasne výnimočná alebo nezvyčajná, určte vás napadnú spontánne aspoň tri obdobné laky, takže ani sama neviem úplne vysvetliť čím si získal moju pozornosť. Ale fakt je, že sa mi veľmi páči.

(S bleskom)

Možno sa mi tak páči preto, lebo patrí to kategórie lakov s globálnym efektom, skrátka si ho dáte na seba a cítite sa tak viac... žensky.. vampovsky... zvodne... záhadne... zmyslene... a slávnostne... a tak. Myslím, že to je dostatočný dôvod prečo si ho obľúbiť. :o)


(mierne dosvecované fotky)





Ďalšie jeho plus je, že výborne kryje, i keď je možno troška redší, napriek tomu že je perleťový nepruhuje alebo iba minimálne a schne uspokojivo rýchlo a s krásnym leskom. 

Mínus? Začal sa odlupovať hneď v deň, kedy som ho nalakovala... Teraz neviem, či je to ním alebo so skrátka len niekde nejak nešťastne zavadila alebo čo....



(fotené na novembrovom výsmechu toho, čo sa normálne nazýva denným svetlom)

Ako sa páči vám? Zajtra dodám porovnanie s jedným, nie nepodobným bratrancom z druhého kolena (ak je toto povedzme mulat, tak bratranec je kvadrón. :o))

P.S.1.: šál mám hotový, fotky zajtra! :o)

P.S.2.: už dlhšie mám potrebu vám to povedať: laky čo ste chceli ukázať z môjho výberu fialiek a ružoviek sú už nafotené, myslím na vás a v nasledujúcich najbližších niekoľkých dňoch ich zavesím, sľubujem! :o)

5 komentárov:

  1. Nevypadá špatně, ale nic, co bych musela hned mít! Ale tvým prstíkům sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten jsem neobjednávala, ale je pěkný

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mína: ďakujem za komplimetik! :) a som si istá že nejaký podoný - ak sa Ti také laky páčia - už určite máš.

    Sonička: no, veď zasa ani neni nejak nenahraditeľný, ale rozhodne ani neurazi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peknučký, síce podobný tiež mám, ale lak z vianočnej kolekcie je iná dimenzia :-)
    Veeeľmi sa teším na príspevky, ktoré chystáš!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veronička: no, som si istá že s takýmto lakom "neprohloupíš"! :)
    Ďakujem veľmi pekne za podporu, strašne ma tešia všetky milé komenty! ;)

    OdpovedaťOdstrániť