Stránky

piatok, novembra 19, 2010

Mupi mup alebo svetu mier resp. PEACE ON EARTH

Keďže som, ako napovedá posledný príspevok, dostala kolekciu od China Glaze - Celebrate in Style, rozhodla som sa vám chronologicky ukázať fešákov na nechtoch.

Ako prvý je tu, čomu nasvedčuje názov, mier na Zemi (kiež by), lebo si ho v komentároch Mína vypýtala  a má ho mať. :)



Troška prúžkuje, ako vidno aj na fotkách, ale nič dramatické, podľa mňa. Keďže má takú krásne ojedinelú, originálnu farbu, tento detail mu odpúšťam. :)



Ešte by som rada upozornila na jednu vec: tá nádherná fialová v pozadí je šál, ktorý si momenálne pletiem, presnejšie od včera. Už mám asi meter dvadsať, čiže asi polovicu. Potom vám ho ukážem v plnej kráse, ale už teraz mám otázku: viete mi poradiť nejaký lak, čo by korešpondoval s jeho farbou?

Teším sa na vaše návrhy! :)

Zajtra: Mummy Kissing Santa, fotky na ešte neostrihaných nechtoch.

6 komentárov:

  1. Wau, tak toto je naozaj nezvyčajný lak, ale páči sa mi!
    Už sa teším na dokončený šálik. Podľa mňa by sa k nemu hodil ChG - Flying Dragon.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krasne Veronočka! :)
    Štrikujem jak ďábel, dúfam že zajtra bude hotový, aj so zapletenými strapcami. :)
    Idem pozrieť ten China Glaze, si strašne zlatá, peknú sobotku prajem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tento je absolutne dokonaly!
    A pekny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vďaka Berry za pochvalu, veľmi si ju vážim! :)

    Aj mne sa páči, určite je mimoriadne netuctový. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplně jsem přehlídla tenhle post, stydím se! Ale ten lak... hmmmm, asi ho musím mít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Len sa nehanbi, radsej rozmyslaj ci ho chces alebo nie, aj ked ja uz viem aka bude odpoved.. :)) myslim, ze neolutujes! :)

    OdpovedaťOdstrániť