Stránky

štvrtok, mája 19, 2011

Královná koloběžka první medzi lakmi

Oni obutá, ani bosá, ani oblečená, ani nahá..

Presne taká ja manikúra s týmto lakom od Essence - Nail perfection gloss. Ak nemáte náladu na niečo výrazné alebo náročné ale napriek tomu chcete, aby vaše nechty nestratili nič s ich upraveného, ženského vzhľadu, vrelo odporúčam vyskúšať tento lak.






Napriek tomu že vo fľaštičke pôsobí mliečnym dojmom, vo výsledku je sheer, ale nie tak úplne.
Je dosť mliečny na to, aby zakryl čiastočné zažltnutie nechtova iné drobné nedostatky.





Krásne zjednotí povrch nechtov a dodá rukám pestovaný vzhľad.




Ale čo by boli upravené nechty na suchých, neudržiavaných rukách?
Tento krém na ruky značky Doliva som si asi pred mesiacom kúpila v lekárni za necelé 4 eurá a myslím, že to bola dobrá investícia.
Pri prvom použití ma prekvapil veľmi hydroskopickou konzistenciou, ale to je ozaj len prvý moment.
Preferujem ho hlavne počas dňa pretože sa do cca. 30 sekúnd bezozvyšku vpije do pokožky rúk a uľaví od pocitu pnutia, pokiaľ tak ako ja trpíte extrémne suchou pokožkou rúk.

Čiže toľko moje kolobežkárske duo. :)

S akým krémom na ruky máte vy pozitívnu skúsenosť?
Do budúcnosti chystám samostatný príspevok o krémoch, dúfam že vás zaujme, prípadne že vám moje pozorovania či zistenia pomôžu pri výbere.

Pekný májový večer.

9 komentárov:

  1. krááásnej! ten potřebuju!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak jednoduchy, ze? :)
    a pritom tak efektny a efektivny.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné čisté nehtíky, pro dnešní den jak dělané! Já mám hrozně moc suché ruce, vyhovuje mi jeden krém na ruce od Karla Hadka, ale protože poslední dobou trošku šetřím, našla jsem si nového favorita a zůstanu při něm - modrá Indulona :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mas krasny tvar nechtov, a vyzeraju fakt uzasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mas krasnu kozu okolo nechtov, ako sa o nu staras?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. normalne sa cervenam za bookom, tolko chvaly sme necakali a asi si ani nezasluzime, ja ani mojich 10 nechtov na rukach... velke dakujeeeeem!!! :)
    odpovedam po poriadku... :) :
    @Sonička: indulona je klasika, ja ju ale nejak neznesiem, odkedy som pracovala pred asi 356974 rokmi v nemocnici ako sestricka.. ten pach (pre mna smrad) mi sposobuje nocne mory, ale fakt je ze masti super.. :) este sem dam prispevok s kremikmi na ruky, dufam ze sa medzi nimi najde aj nejaky adept vhodny pre teba aj tvoju penazenku.. :)

    @Evie: dakujem velmi velmi VELMI pekne za kompliment! :)

    @Bellatrix: opat, DAKUJEM! :)
    nuz.... vela i kremujem ruky a ked mam chvilku, snazim sa si krem do nechtovych lozok intenzivnejsie vmasirovat, pouzivam "vajicko" od oriflame a obcas olejcek OPI, i ked priznavam ze nie tak pravidelne ako by som mala.. :)
    uprimne povedane, zadery a suche koze si striham, aj ked viem ze je to asi najvacsi manikuristicky prehresok.. :) pouzivam zmackvovac nechtovej kozicky, nejaky no name, mozem napisat nazov ak mas zaujem, nasledne ju zatlacim pomarancovym drievkom a po umyti a uschnuti to, co je zjavne navyse optarne zastrihnem OSTRYMI noznickami a nasledne nanesiem obsah spominaneho vajicka.. :)

    INaK: maly tip!

    ak pouzivate Labello med, hydracare alebo iny reparacny balzam na pery, vyborne mozete tymto sposobom vyuzit jeho zvysky v zavite. Jednoducho vatovou tycinkou vyskriabnete potrebne mnozstvo a vmasitujete do nechtovej kozicky. :)

    Tak, toto je definitivne moj zatial najdlhsi koment.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja tiez odstrihavam a kdejako odsekavam, ale sa mi stane, ze zastrihnem, alebo zatrhnem a potom to hrozne boli. ten zmakcovac ma zaujima, takze poprosim nazov, pripadne obchod, kde to dostat. ja sa snazim zohnat ten od essence, ale maju ho len na miestach, kde ma tato znacka dva stojany a to je asi len v troch mestach na slovensku. taktiez som sa snazila najst nejaky internetovy obchod, kde by som si objednala taky ako je spomenuty v tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=B4bqpihDPnA lenze vsade je absolutne nekrestansky drahe postovne a u nas toto nedostat

    OdpovedaťOdstrániť
  8. inak tesim sa na ten clanok o kremoch:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bella, ja uz som asi trnovana ono ma to ani nejak extra neboli, ale vzdy to krvaca ako keby prasa zarezali, des bes.. :)
    tento konkretny zmakcovac od SH nemam a ani nepoznam, strasne ma stve ze u nas sa zo vsetkeho predava len taky velmi zredukovany vyber, ako keby sa k nam dovazalo to co inde nechu, a to sa nevztahuje len na kozmeticke vyrobky, vrrrr.. ale back to topic..
    z predajni drogerie teta mam dva, jeden sa vola Lovley nail care, obsahuje aloe vera a male mikrogranule, druhy, takisto z teta drogerie sa vola Top choice cuticle remover 5 seconds ( moj totalny favorit, odporucam!!!), oba su polskej vroby a treti je od Four seasons, dovozka JUVAMED, RimavskáSobota, original pochadza zo Spanielska.

    OdpovedaťOdstrániť