Stránky

nedeľa, júna 19, 2011

To je teda cirkus!

Tento top coat proste milujem.
Neviem sa naň vynadívať, aj keď je to už nejaký piatok čo som ho mala na nechtoch.

Jasné, Circus Conftti od Essence. :)

Pod ním je schovaný china glaze soul mate a LR červený, názov nemá.





Veľa fotiek, ja viem, ale strašne sa mi páči, tak mi to hádam odpustíte. :)
Trblietky sa nanášajú pekne, pomerne rovnomerne a ich úžasná pestrosť - ako farieb tak aj tvarov - vám zabezpečí pozornosť na každom kroku.



Pri jeho odlakovávaní odporúčam vziať si na pomoc alobal.



4 komentáre:

  1. Akonáhle vidím Cirkus, nič pod ním ma nezaujíma :-))) Je nááááááááádherný a chystám veľkú akciu, tak snáď bude tento týždeň jeden kúsok aj môj!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nooo, Veve, aby som parafrazovala jeden reklamny slogan, "len s Circusom neodides".. :))
    Maju tak nádherné kúsky že som si musela nahonobiť (zasa raz) viac ako som chcela, ale neľutujem.. :)

    a ak teda môže odporucit, URCITE tam nenechaj cutucile remover od Essence, funguje zatil najlepsie zo vsetkych co som kedy mala, wow, za 1,98 (alebo 89?) eura uzasny vykon!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne zas ten od essence velmi nepomaha, neviem, ci robim nieco zle, alebo kde je problem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. @ absolutv: mozno je to tym "zatlacatkom" zabudovanym v aplikatore (pri vsetkej laske co k essence prechovavam musim skonstatovat ze stoji za figu), skus pouzite pomarancove / ruzove drievko.. :)
    lebo nechat chvilku dlhsie posobit.

    OdpovedaťOdstrániť