Stránky

pondelok, júna 27, 2011

WARNING!! Fialovy superspam!! :)






 Títo dvaja krásavci majú na svedomí tu fotoexplóziu nižšie. :)
Podkladova Pupa sa lakovala veľmi jednoducho, krásne kryje v jednej hrubšej vrstve a schne uspokojivo.

No aaaaaaaaa fialovy topper od Essence.. to môžem len tak citoslovcami okomentovať? Že... "ooooooch" a "aaaaaach" a "jaaaaaaaj"? :D
Som doňho!
Trblietkuje perfektne, schne superrýchlo a vydrží dlhšie než vy vydržíte nosiť jednu manikúru.  :)

Dole ho ako všetky veľké trblietky odporúčam dávať s alobalovými koncovkami (tiež vás vždy napadne film Znamenia keď si obalíte packy do hliníkovej fólie?? :)).














 Slniečkové fotky.












A "pár" fotiek urobených v tieni, krásne vynikne farebnosť a rôznorodosť trblietkového pokladu. :)

Dúfam že som vás neotrávila toľkými obrázkami, ale.... OOOOOOOOOOCH........ :))))


Krásny letný večer všetkým! :)

6 komentárov:

  1. To jsou hezké nehtíky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeeem!!
    Dnes som si tri popravila skrabkou na brambory, tak zas idu rast.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké, i když já bych to nenosila, protože je to na mě moc fialový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mna pri tych trblietkach hned napadlo odlakovanie:))))), ale tusim mam ten topper doma aj ja:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @ Veronika: dakujem za pochvalu, som rada ze sa paci aj Tebe! Ale zasa ziadne cudo, kedze poznam tvoju vasen pre fialove laky (ktpru zdielame.. :))
    @ Mína: no vidis, mne asi neni NIC moc fialove (ale to sa vztahuje len na laky, oblecenie a vlasy by som zas moc fialove nechcela.. :)), ja som do fialovej blazon.. :)
    @ evie: Evi, prave preto je tam zmienka o alobale, pokial to nepoznas, postup je jednoduchy: vatove tampony rozdrihnes na polovice, vydatne naodlakovacujes :). prilozis na nechtik, koncek prsta omotas do kuska alobalu a po 10, 15 minutkach mas vsetko dole, vratane trlblietok, bez unavneho a nechty poskodzujuceho drhnutia. :)

    OdpovedaťOdstrániť