Stránky

sobota, mája 14, 2011

Hello, holo?

A znova také pamätnícke okienko: spomínate si na tu reklamu? Hello, Moto? :)
Ale toto je blog s úplne inou tématikou, tak poďme k veci.


Tento lak je značky Dermacol, z línie Mineral Power. Ani som si nebola istá či tento príspevok uverejním, tak veľmi nespokojná som s fotkami. Jaaaaa neviem či som retardovaná, ale mne sa skrátka ten holografický efekt nepodarilo zachytiť v plnej kráse, aj keď som fotila na priamom slnku a zo všetkých možných uhlov.. Vážne, keby ste videli tie pózy čo som dávala s foťákom, konec.. :D




Mamička fľaštička.
(štítok je porušený, lebo mi nešiel odšróbovať vrchnák a musela som si pomôcť, ako inak, zubami.. Tiež to robíte? Ehm... :)) 



Na fotkách sú tri vrstvy bez nadlaku. Lakovalo sa sním veľmi fajn, konzistencia je taká akurát, ani príliš hustá, ani príliš tekutá a s každou vrstvou bol holografický efekt lepšie viditeľný. Schol tiež pomerne rýchlo, ale to je, aspoň na základe mojich doterajších skúseností s holografickými lakmi (ešte som hrdou majiteľkou ChG He's going in circles a OMG :)) vždy tak. Bohužiaľ ma sklamala jeho trvácnosť, na druhý deň sa začali otĺkavať špičky a večer išiel dole. A to pomerne ťažko..



Na týchto dvoch posledných fotkách sa mi, myslím, podarilo zachytiť ten efekt najlepšie.

Ak to mám nejak zhrnúť.. Je pekný. A slnečné dni sú na nosenie (aj) takýchto efektných lakov ako stvorené. Škoda len že toho veľa na nechtoch nevydrží. Ale na druhej strane, pri cene cca. 3 EUR sa mu to dá odpustiť. 

3 komentáre:

  1. Podle mě se ti ten efekt podařilo zachytit moc hezky! Většina holografů má bohužel bídnou výdrž, taky mě to moc mrzí, jinak bych je byla schopná nosit snad pořád!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, dakujem za pochvalu! :) No, v skutocnosti bol ten efekt vyrazne viditelnejsi, ale co uz..
    Tiez ma mrzi ze niesu nejake extra trvacne, ALEEE.. aspon mame priestor pre skusanie inych lakov, no nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já jsem na něj koukala v obchodě, myslela sem si že je to holograf, ale nechtěla sem si ho kupovat dokud si nebudu jistá :D Tak jsem přilítla, koukla na net, našlo mi to tebe a už je u mě doma.. :D je překrásnej ikdyž holo efekt nic moc..

    OdpovedaťOdstrániť