Stránky

pondelok, mája 02, 2011

Hot chocolate



Tento lak mám už nejaký ten piatok. Je to AVON, odtieň Deluxe Chocolate.
Úprimne povedané, ani neviem presne čo ma viedlo k jeho kúpe, pretože hnedé laky nepatria k mojim obľúbeným.

Asi tie trblietky...
Alebo fakt, že hnedých lakov mám málinko, tak aspoň NEJAKÉ nech teda mám..
Alebo fakt, že laky proste milujem a chcela by som mať asi všetky, ak by to šlo (no, až na pár výnimiek.. :)).



Je to bohatá, krémová hnedá so zlatým, chvíľkami až zelenkavým shimmerom. Kryje uspokojivo, lakovala som dve vrstvy bez nadlaku.


Schnutie takisto uspokojivé, štetček klasický avonový, na nechtoch vydržal bez výraznejšej ujmy 3 dni.



Ešte foto bez blesku, i keď je to definitívne príliš tmavá fotka.

Tak neviem... možno je to ročným obdobím, možno je to momentálnym rozpoložením, ale nejak mi nesadol do nálady.

Vám sa pozdáva?

4 komentáre:

  1. Moc nepozdáva, hnědé laky jsou moje nejmíň oblíbené.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se zase takovéto hnědé líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa rozhodla že mu ešte dám tak v októbri šancu, prizdobím ho niečím zeleným a zlatým a žltým a oranžovým a bude to na spôsob opadaného lístia.. :)

    OdpovedaťOdstrániť