Stránky

štvrtok, marca 15, 2012

Franken: Probably a girl, perhaps a boy

Dnes mám pre vás taký trocha iný príspevok. 
Rada by som vás zoznámila s jedným z výsledkov mojej nespavosti, vlastnoručne namiešaným - tzv. franken - lakom. 
Asi nie je potrebné aby som svojim lakovým bábätkám dávala mená, ale mňa to skrátka baví. Chcela som niečo neprehliadnuteľné, čiže neónka bola vlastne jasná voľba. A keďže glitríky sú mojom veľkou vášňou a láskou, nemohla som vynechať ani tie. Od začiatku som vedela že chcem presne túto kombináciu farieb, a keďže sú to také tradičné dievčensko - chlapčenské farby, zvolila som názov ktorý ste si prečítali v nadpise. Asi nie je ideálny, jednoducho to bola taká momentálna inšpirácia.
Dosť bolo rečí, idem s kožou na trh a som pripravená na vaše kritiky a názory v komentároch. :)


Pre porovnanie: ten istý záber - slnko / tieň





12 komentárov:

  1. Neonka s modrýma třpytečkama? Super nápad, moc se ti to povedlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Veronka, to je ten problem... Ze nemohla, lebo ani srnka netusi, co vsetko som tam dala... :/

      Odstrániť
  3. škoda, že tam těch glitrů není více, byl by ještě zajímavější.. každopádně je to skvělý nápad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne by sa to pacilo kusok viac, ak by boli trblietky viac viditelne, len zial sa v laku trosku utopia a klesnu k nechtu, vo flasticke to vyzera idealne.. :) ale musim povedat ze mne sa to paci aj takto, i ked.... :)

      Odstrániť
  4. No škoda, že sis to nenapsala, s receptem by to bylo ještě zajímavější, ale nápad na jedničku;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mna to mrzi... :/ viem len, ze je tam ruzova neonka od cosmetica fanatica, taka nejaka no name telovka a modry glitrovy lak she, plus sypké trblietky, teiz bez mena.. urcite som tam davala este nieco, ale ani keby si ma zastrelila, nepamatam si.. :/ nabuduce si to zapisem! :)

      Odstrániť
  5. no mne sa paci, je to taka barbie ruzova ale big lajk u mna ma tato farba takze neni co riesit..a este k tom trblietky = ideal! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vdaka velka, tesim sa z kazedj pozitivnej odozvy! :)

    OdpovedaťOdstrániť