Stránky

pondelok, marca 12, 2012

Gabriella & her Kitten

Príjemný neskorý večer všetkým lakovým nadšenkyniam prajem! (prípadne ráno, obed.. veď viete... :))

Dnes mám pre vás vďaka mojej kamarátke Paulínke jeden požičaný lak, ktorým by som však rada obohatila aj svoju zbierku, pretože:
1.) má krásnu krémovú, staroružovo-lilavú farbu, v každom svetle je trocha iný, niekedy viac ružový      inokedy by som prisahala že je fialový a preto nenudí. Je krásne jemný a ženský plus rukám prepožičia pestovaný, elegantný vzhľad
2.) nanášal sa skvelo a v dvoch vrstvách, ktoré pomerne rýchlo uschnú, dokonale kryje
3.) má solídnu výdrž - 3 dni sú u mňa niečo ako rekord! :)

Čo naň hovoríte vy? Máte rady takéto farby?



Tieňohra


Kto nájde dôvod prečo som zdieľala túto fotku? :)








A tu je to mačiatko z nadpisu.. :)


20 komentárov:

  1. mozem len a len pochvalit ;))) inak, ta cicus v odraze je svetovaaaa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len sa chval.. :))) Cicus je uzasna aj v reale, vyborna instalaterka, profesionalne odvzdusni radiator a tak... :D

      Odstrániť
  2. Nádherně upravené nehty a na nich ta nejkrásnější růžová!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne za pochvalu, Soni! Inak, neviem co sa mojim nechtom stalo, myslim ze taketo dlhe som nemala este nikdy doteraz, uz len cakam kym sa mi nejaky zlomi... :/

      Odstrániť
  3. velmi pekny je a tebe aj ako moc svedci :)..a ta macicka nema chybu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Marti, som radaze sa ti paci! a na macicky si ma predsa navnadila TY! :)

      Odstrániť
  4. Neznasam ruzovu!!!!! Ale tvojim nechtom svedci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiez nie som nejakym extra zastancom ruzovej, ale tato je bozska.. Skus jej dat sancu, mozno ta milo prekvapi! :)

      Odstrániť
  5. Velmi pekna ruzova, len sa bojim, ze mne by asi nesvedcala... Ale za to na tebe vyzera velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tazko povedat, ono ide v prvom rade o to aby sa "v nej" clovek citil dobre.. :) Som rada ze na mne sa ti pozdava.. :)

      Odstrániť
  6. tento lak mam, milujem ho, momentalne ho pouzivam asi najviac zo vsetkych co doma mam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ho hooo, vitaj v klube! :) Mna si ziskal tiez, musim si ho zadovazit.. :)

      Odstrániť
  7. Taky ho mám a je to muj nejoblíbenější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. oooh, ta macka je aka zlata! :o))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Supeeeer, dalsia milovnicka maciek, ako uz prezradza aj tvoj nick.. :) vitaj v klube, som rada ze sa ti paci! :)

      Odstrániť
  9. Ahoj, kočička živá i nálepková jsou boží!:-D A ten lak ti fakt neskutečně sedne;-)
    Myslíš, že bych mohla mít jednu prosbu? Třeba je to jen můj problém, tak mě odkaž do patřičných mezí, ale kdyby to šlo, mohla bys někde ubrat té žluté na pozadí? Už to samotné písmo na žluté se mi hůře čte, a pak když je více komentářů a sjede člověk víc sem dolů, tak už mě z toho vyloženě bolí oči, jak je to ještě okolo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vedela som, ze ty napleku macickovu odcenis! :) A layout... Spokojnost? :))) inak, aj mne to uz vadilo, dla som si to na zimu, kym bolo vonku vsetko take bezutesne a sive, ale to je nastastie za nami, tak som zvolila taku jemnu variantu teraz.. :)

      Odstrániť
    2. Děkuju moc, teď je to naprosto perfektní:-*

      Odstrániť
  10. jej tá mačička je skvelá tak ešte viac oživila tie nechtíky

    OdpovedaťOdstrániť