Stránky

štvrtok, júla 07, 2011

Catrice, Greencard to Wonderland + Essence Edward topper & Essence Circus Confetti

Moje milé lakovníčky,

dnes mám pre vás trocha netradične zelený príspevok.
Základný zelený lak z wonderland kolekcie, ozdobený Edwardom a cirkusom. :)






(Inak, chápe niektorá z vás prečo sa ZELENÁ kombinácia lakov volá podla Twiglightu? Pod menami Bella & Edward by som si predstavila kombináciu krvavočervenej s bordovo-zlatými trblietkami, alebo čierny základ s červeným topperom, ale ZELENÉ?? What the fock??)

Každopádne, lakovanie wonderlandu bolo v pohode, lak bol fajn, len neviem, mne tie Catrice štetčeky nejak robia naprieky, strapatý bol ako strihoruký Edward (ááá, zasa Edward, aké tématické! :))), musela som mu trocha pristrihnúť hrebienok.


Spomienka na starý layout :)
(mimochodom, ako sa vám páči moje nové, sorbetové prevedenie stránky? :))







Tak dúfam že vás tá zelená trocha osviežila, v tento superletný večer. Ešte si ho užite!

P.S.: milujem leto, dlhé večery a cvrlikanie cvrčkooov!! :)

6 komentárov:

  1. ... lebo všetky závidíme Belle Edwarda až sme ozeleneli :-)

    Máš dnes mimoriadne podarené fotky, Babs. Tou štvrtou odspodu sa nenormálne kochám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veve, ja radsej toho vlka Jacoba by som to... one... ale zas... Eddie ma tiez svoje caro.. :)))) ale zmysel dava aspon to ze Edward je trblietavy, ako upir na slnku, ach... a Bella je zelena lebo sa od jej svetlej pleti odrazaju alijasske lesy.. :D
    Zahada rozlustena! Dakujem!!! _)))

    Dakujem aj za pochvalu, som rada ze sa fotecky pacia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten prstenicek je mi povedomy...chichi :))) inak, suhlasim s Veve ohladom odovodnenia pomenovania, aj ked, priznavam, mna edward "nebere"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné, konečně si ho musím koupit (Edwarda..:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @ Paulinka: no jo, ale moje nechty su teraz skarede, take skyptene.. :((

    @ Monika: Edward je krasny a ked uz tam budes, pozri si aj Clyda, ten je modry, mooooc pekny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zelená farba je super a trblietky sú ešte lepšie!
    som rada že som natrafila na tvoj blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť