Stránky

nedeľa, júla 17, 2011

Essie Coat Azúre + franken & "somewhere beyond the sea" nailart

Leto, more, slnko.. Sladké ničnerobenie prekladané spoznávaním nepoznaného, kochaním sa novými chuťami, vôňami a vôbec... Tak čo, už ste naladené na dovolenku?  :)

Aj ja, ale keďže tú svoju budem tráviť toť za rohom, asi 30 km od miesta bydliska, dala som si oceán aspoň na nechty. Vrátane fauny a flóry. :)



Tento famózny lak som použila na všetky nechty okrem prstenníkov. Je proste dokonal, naozaj mu nemôžem vytknúť absolútne nič, krásne sa lakuje, neleje sa kade tade, nie je ani príliš hustý, schne jedna báseň a tá farba si ma získala na prvý kuk už vo fľaštičke a na nechtoch je ešte krajší, teda pokiaľ sa to vôbec dá. :) Proste milášhek. 

Na predposledných prstoch mám domácu výrobu, zmiešaný biely perleťový lak pomiešaný asi so štyrmi modrými, ale mám doma aspoň dva ktoré mu nie sú nepodobné, napríklad Gabriella Salvete, odtieň č. 144. 

Kamienky. No... kamienky.. Kamienky mi, aby som bola úprimná, opadali z trička... :-D Tomu poviem recyklácia! 

A takto to vyzeralo v tejto fáze. Ja vieeeeem, veeeľa fotiek.. Ale... no.... :)))








V tieni, sa slnku, na priamom slnku.. Proste všetky možné varianty. 

A prichádza ŽIVOT na moje nechty! :)



Nemo (ja vieeeem, Nemo nie je modrý!)



(chápete ten zámer, že MORSKÁ hviezdica, že, že?? :)))



... a Doreen. Doreen milujem, to je tá najrozkošnejšia sklerotický rybka v Hollywoode! :)


Tak, toto mi teraz zdobí ruky. A strašne ma to baví. 
Dúfam že sa moje miniakvárko páči aj vám. :)

8 komentárov:

  1. aj ja chceeeeeeeem, vsak mi niekedy take urobis? :) normalne citim vonu mora...ach!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné a opravdu letní :) uplně se vidím u moře..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za pochvalu Monča, teším sa každému pozitívnemu ohlasu! :)
    Inak, máš krásny blog, dovolila som si Ťa začať sledovať.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten tvůj namíchaný se povedl, krásně romanticky letní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paci sa Ti, Mínička? :) To mam radost! Ja som normalne nenormalne prepadla namiesavaniu teraz.. :))) strasne ma to bavi... aj vymyslanie nazvov, travim tym bezsenne noci.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej pekne pekne :) a hlavne ta rybka s riasou je zlataaa, ja by som si to urcite dala na vsetky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @Martik: nooo, ja som gramblavec obecny, som rada ze mi to vyslo aspon na tie dva.. :)) a priznam sa, nebolo to tak uplne v plane, vzniklo to spontanne, ked uz som mala nechty nalakovane.. :)

    OdpovedaťOdstrániť