Stránky

streda, júla 27, 2011

Feed your skin!

Dnes som sa rozhodla publikovať znova niečo mimo lakovej témy.
Ja som taká nenapraviteľná optimistka a proste stále verím, že leto sa ešte neskončilo a vráti sa skôr ako o 10 mesiacov a preto ma napadlo že by vám možno bodla nejaká tá recenzia na telové mlieka. Osobne považujem starostlivosť o pokožku tela za veľmi dôležitú, hlavne keď v horúčavách pobehujeme po mestách a plážach v takých.. sporých odevoch a naša pokožka je v centre pozornosti. Suché lakte a kolená sú pre mňa NO GO, podobne ako popraskané a neudržiavané nohy v ihličkách s voľnou pätou, to proste NIE!!!

V poslednom období som nadobudla - sčasti ako dalšek - štyri telové mlieka ktoré podľa mňa stoja za zmienku.


Prvý párik pochádza z DM.


Tento výrobok je úplne špičkový!


No, v podstatne ste sa už dozvedeli čo si o tomto fluide myslí výrobca a ešte vám poviem čo si o ňom myslím ja. :) Je ÚŽASNÝ!! Nádherne vonia, kvalite hydratuje, nelepí a čo je pre mňa najväčším bonusom je fakt, že nezanecháva mastný film. To v lete znášam veľmi ťažko, hlavne keď sa človek potí jak somár v kufri a ja mám potom pocit že moja pokožka nemôže vôbec dýchať a že fuuuuj!! Tak, a tento pocit s týmto gelíkom zaručene nezažijete. Super svieža, čistá vôňa a cena 2,09 eura. Čo viac treba vedieť? :)


Takto vyzerá: taká jemne vodnatá, gélová textúra.


Druhý pán na holenie. :)
Toto mlieko je ideálne na super suchú pokožku, ak ste po návrate z dovolenky jemne priškvrknuté, odporúčam vyskúšať tento poklad. Napriek tomu že obsahuje 40% oleja je neuveriteľne ľahké a skvelo sa rozotiera, krásne sa roztopí pod rukami.


Vidíte? To už je viac krém než mlieko. Vonia tiež krásne, nie tak sviežo ale veľmi príjemne, tak.. elegantnejšie, ale stále jemne a čisto, tak nejak kvetinkovo asi. Stojí 1,98 eura. No nekúp to! :D


Ďalší páni na natieranie s francúzskym pôvodom.



Relatívne novinky od Garnier, ktoré sľubujú prevratné zmeny v oblasti hydratácie.
Priznám sa, päť týždňov som ich teda vkuse denne nepoužívala, ale teda patlala som sa nimi pomerne často a výdatne ale nemôžem povedať že by som pociťovala nejaký výrazný rozdiel oproti pocitu po použití iného telového mlieka. Holt, reklama masíruje ako sa dá, to je jak keď vám rozprávajú o tom aká je coca cola super a mamičky s úsmevom.. Bla bla bla... :D


Konzistencia je u oboch rovnaká, tak dávam len jednu fotku.
Nechcem povedať že sú nejak zlé tieto mliečka, to vôbec nie, len vás chcem upozorniť a varovať, že žiadnych veľkých zázrakov sa nedočkáte. Hm.


Takže, moje odporúčanie je zakúpiť si oba produkty Balea, každý má svoje opodstatnenie a som si istá že ich využijete a predpokladám, že si ich zamilujete rovnako ako ja.

Tak, mazaniu zdar resp. do namazania, priatelia! :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára